תיק צד לגבר מעור בצבע חום או שחור, תיק צד קטן עשוי מעור מעולה, עם כיסים, רוכסן ורצועה מתכווננת לכל מידה רצויה. התיק נועד להיראות טוב ולשמור על חפציך בטוחים גם כשאתה בתנועה. אם אתה יוצא לחדר כושר או לעבודה, התיק הזה יעזור לך לקחת איתך על החפצים החשובים לכל מקום. שחור תוספת 50 שח 💼 התיק בצבע חום במבצע מיוחד עד הסופ"ש הקרוב! 💼 תשלומים ללא ריבית 2 תשלומים עד 248 שח 5 תשלומים מעל 249 שח


269 
  • משלוח: 

צבע התיק: *

קרא עוד


תיק צד לגבר

לתיקים קיימת חשיבות גבוהה מבחינה פונקציונאלית. תיקים מאפשרים לנו לאחסן את הארנק, הסמארטפון שלנו, משקפי שמש ומסמכים - באופן יומיומי. אולם מלבד התפקוד הפונקציונאלי של תיקים לגברים, הם גם נושאים אמירה אופנתית. התיק שאתה לוקח איתך לפגישה עסקית או לעבודה אומר משהו עליך ומשקף רמה של סטטוס בחברה.

עיצוב ונוחות

מלבד הנראות של תיק צד לגבר והשפעתה על בחירתך בתיק, קיים גם פרמטר הנוחות. וכאן נכנס תיק צד לתמונה! אין יותר נוח מתיק שנראה מצד אחד טוב כשהוא יושב על הכתף ומצד שני בתנועה אחת ניתן לשלוף ממנו את המסמך או החפץ הרצויים, אפילו מבלי להוריד את התיק מעצמך.

את התיק עצמו ניתן לשאת בקלות לכל מקום, וגם כשאתה רוצה להוריד אותו ממך - הוא לא תופס שטח רב וניתן להניח אותו בכל מקום.

תיק צד לגבר של אור - אביזרי עור

אם אתה מחפש תיק צד לגבר - הגעת למקום הנכון: גם אם לא מצאת את התיק שאתה מחפש, פשוט תרים לנו טלפון ואנחנו ניצור עבורך תיק עור המתאים לבקשתך. אנחנו יוצרים פשוט ה-כ-ל מעור: כל סוג, כל סגנון עיצובי, לכל מטרה!

לכל שאלה או בקשה אתה מוזמן להתקשר אלינו עכשיו ונשמח לעמוד לרשותך: 050-7765666

מוצרים קשורים